Home / Internet / TARGO Telekom problemi

TARGO Telekom problemi

Na ovoj stranici će biti prikazani svi aktuelni problemi i rešenja istih na TARGO Telekom internetu.

Od tenutnih problema su aktuelni:

  1. Problemi sa TARGO Telekom ONT uređajem (optički modem/ruter).
  2. Otvoren TCP port 23 sa WAN strane
  3. Problem sa wireless-om preko TARGO ONT (optički modem/ruter).
  4. Problem sa home sharing-om
  5. Problemi sa prekidanjem interneta
  6. Problemi sa rutiranjem
  7. Problemi sa pingom
  8. Problem sa YouTube-om
  9. Problem sa nestankom pojedinih digitalnih i analognih kanala na TARGO tv paketu
  10. Nedostatak IPv6 (Internet Protocol version 6), pored opreme na strani korisnika, koja isti protokol podržava.
  11. Nepostojanje EPG-a, u sklopu TV paketa
  12. Nepostojanje E-Mail servera za korisnike

 

Pogledajte i Uputstvo za upotrebu TARGO Telekom ONT optičkog modema

Takođe, ispratićemo kvalitet pristupne mreže TARGA i kvalitet postavljanja optike u mikro rovove.

 

Uskoro opširnjije…

Za sada, za sve probleme potrebno je da kontaktirate tehničku podršku TARGO Telekoma na broj telefona 011 715 44 00.

About Miloš

Ljubitelj računarskih mreža i interneta. Voljan da pomogne drugima :) Zaljubljenik u sve što ima veze sa mrežama, komunikacijama i bezbednošću na mreži. Cisco i MikroTik sertifikovani inženjer. Obožava digitalnu fotografiju.

8 comments

  1. Borise, to je opšte poznat problem sa Targom. Imas vise informacija na bench forumu. Javi se njihovoj podršci.

  2. Imam targo duo paket. Kada sam krenuo na put isključio sam ruter iz struje. Kada sam se vratio, uključio sam ga i od tada nemam internet a tv je ok. Lampica od interneta na ruteru non stop trepće a nemam podršku od targa. Inače sam do sada bio zadovoljan a sada neznam šta da radim. To traje već dva-tri dana. Hvala

  3. Pozdrav Aleksandre,

    Potrebno je da se uradi Port Forwarding na GPON modemu. TCP port 5354 i UDP 4500 i 5353.
    Probajte da ukljucite opicu UPnP, ako postoji.

  4. Ne, TP LInk je izbacen i direktno na GPON modem je (na LAN1) povezana Time capsula. Ona se vidi u lokalnoj mrezi i nije problem pristupiti je. Na internetu Time capsula se takodje vidi ali je nemoguce pristupiti odnosno javlja gresku Connection failed. Da li ima veze IPV 6 ?

  5. Pozdrav Aleksandre,
    Da li sada imate iza GPON modema povezan TP LINK wifi broadband router ili koristite samo Targov GPON modem?

  6. Kako da ukljucim NAT opciju na GPON modemu? U upustvu pise da je opcija NAT u WAN karakteristikama (3.5. WAN, strana 12) , medjutim ove opcije nema prilikom setovanja modema (ulazak je root/admin) na WAN stranici .

    • Po defaultu je NAT uključen. Bez njega ne biste mogli da izađete na internet. Šta želite da postignete gašenjem NAT-a, možda možemo da pomognemo 🙂

      • Potrebno mi je da NAT bude ukljucen, odnosno port mapping, da bih prisao mom hard disku (Time capsule) preko interneta sa druge lokacije.

        Pre sam imao Orion-ov TP Link ruter i kada je NAT bio ukljucen moj mrezni hard disk se video na mrezi i nije bilo problema.
        Sada prilikom pristupa f javlja poruku Connection failed. Osim promene provajdera (presao sam sa Oriona na Targo) nista se nije menjalo u konfiguraciji mreze.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

Scroll To Top